2014. március 13., csütörtök

A blog és én

Nagyon sok anime fanfiction-t olvastam és sokszor nagyon elszomorodtam mikor láttam,hogy vége van.Mikor azt gondoltam,hogy még annyi mindent ki lehetett volna hozni belőle.Így egyszer azon kaptam magam,hogy a jövőbeli blogomat tervezgettem.Azt gondoltam miért ne írhatnék egyet én is?Ezért létre is hoztam.Azonban még eléggé kezdő vagyok úgyhogy gomen ha nem a legtökéletesebbek lesznek.Próbálok majd minél jobbakat írni. :D
Kirakom az első fejezetet nem sokára és ha tetszik és kapok visszajelzéseket,akkor nagy örömömre fog szolgálni,hogy kitehetem a következő fejezetet. :)
Ha beindul a blog álmaim szerint akkor lehet,hogy lesznek időszakok mikor lassabban fogom kirakni mert most a felvételik miatt még mindig izgulok és a suliban is meg kell hogy tartsam a kitünőmet. :D   Igen a nyolcadik évet taposom és mindenképpen meg akarom szerezni az emlékplakettet amit a suliban a nyolc évig kitünő diákoknak adnak át.Nem most akarom az utcsó évben elszúrni. XD
Most már befogom a számat és köszi,hogy elolvastad ezt a kis bejegyzést .*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése