2014. július 24., csütörtök

Lilu-chan nyara


Na megérkeztem az Ausztriai beszámolómmal.Nagyon örültem annak a két szavazatnak is,hogy csináljak egy ilyen bejegyzést. :) Érdekelne,hogy tetszik,hogy nem csak a történetről van szó,vagy inkább csak koncentráljak arra?Igazából nagyon sok helyen jártam.Csak egy két dolgot emelnék ki,amik nekem a legjobban tetszettek és remélem nektek is fognak.A hármas határon voltam,így a lehető legjobban jártam.Meg tudtam nézni Ausztriát,Svájcot és Németországot is.Svájcban nagyon sok cukrászdát látogattam meg
barátnőmmel.Szegényt mindenhova elráncigáltam.(Hát igen szeretem az édességet *-*) Itt általában sajttortát kértem,mert ha már a sajt hazájában vagyok.... :D Ő a csokitorta híve,de azért én sem hagytam ki.

Az biztos, hogy nem olyanok,mint az itthoniak.Az itteniek is finomak,de az alapanyagok fontosak.Voltam a Svájci Schoggiland-ben is.Nagyon sokféle csokit ettem.Banános-kávésat,szimpla kávésat,málnásat és borsosat is.A borsos után mondjuk szájat mostam,mert az nálam nem jött be.A másik fénypont az utazásom alatt a Swarovski kristályvilág volt.Ellátogattam és egyáltalán nem bántam a sok utazást.Amit ott láttam.....az hihetetlen volt.Láttam a világon a legnagyobb kézzel csiszolt üveget.Jó persze egy csomó már túl csicsás cucc is volt,de tényleg megéri megnézni.Mutatok pár durva "remekművet".Ezeket csak nektek fotóztam. xD
 Amikor beléptem a kapun ez a felirat fogadott.A betűk is mind kicsi Swarovskikból volt kirakva.Nekem nagyon tetszik.*-*
 Az üvegszobában.Nagyon jó volt.Mindenhol sok kicsi Lilu-chanokat láttam. ^^ Barátnőm meg egyenesen ki volt akadva.Nem elég neki belőlem egy,most már vagy 100 is van,aki boldogíthatja...... :'D

Hát ez a fejdísz.....erre nem tudok mit mondani.Több kristály már el sem fért volna rajta......xd Bocsi a nem tiszta képért....
 Ez a pár hercegnő cipellő kristályokkal kirakva.5 évesen még ilyenekről álmodtam,de most....Szerintem olyan 37-es lehetett.Az nem éppen egy 5 éves gyerek lábmérete.....
Ezt nem tudtam minek betudni.A legalsó részen ez volt.Feltettem magamban a kérdést,hogy ki volt az a zseni aki EZT ide rakta?Nem tudom,hogy ti mit gondoltok.

Na hogy tetszenek?Én az életben nem venném fel egyiket sem,az tuti.Nem tudom,hogy ti hogy vagytok vele.Sajnos a borfesztiválra nem maradtam,de szívesen megnéztem volna azt is.A helyiek azt mondták,hogy 4 napig tart-ha jól emlékszem-és mindig nagy felhajtással jár.Még benéztem Appenzellben a helyi híres likőrgyárba is.Ott annyiféle likőrt láttam,hogy azt el sem tudom mondani.Volt ott csilis,krém,mangós.....tényleg minden ízben volt.Most veszem észre,hogy ha összefoglalom akkor kaja,innivaló és ékszer.Hát ez nem éppen vet jó fényt rám..... :D Pedig még nagyon sok helyen jártam,csak ha azt mind leírnám akkor végtelen hosszú lenne ez a bejegyzés.Na ennyi lettem volna.Búcsúzásként ezt a nagy Swarovski kristály szívet küldöm nektek.Puszi :*

1 megjegyzés:

  1. És amúgy ha nem túl személyes kérdés...hogy voltál te ott?xd mármint csak egyedül a barátnőddel? Vagy vannak ott rokonaid?xd:)
    Amúgy én is szívesen elmennék egyszer oda...:33 Azért a korona kicsit túlzás:'D Ömm...véletlenül nem láttál egy cosplay-es lányt,aki fiúnak néz ki?xd
    Ja és engem a történeten kívül érdekel az is hogy veled mi van. Elvégre te vagy a blog írója,és nem árt ha az olvasók tudnak rólad egy-két dolgot:):3<3

    VálaszTörlés