2014. augusztus 3., vasárnap

Kérdések és helyzetjelentés

Na sziiasztok!Elnézést szeretnék először is kérni,amiért már egy ideje nem volt bejegyzés.Ennek oka,hogy sehogy sem haladok a 14.fejezettel.Az alap történet megvan,sőt az egész,csak nem tudom,hogy melyik srác legyen most a középpontban.Ti mit mondtok?Lenne egy kérdésem.Nem régen voltam az Erdélyi hegyekben és ott sok mindent láttam.
Sokat fotóztam és arra gondoltam,megoszthatnám ezeket veletek.Nem tudom mit szóltok hozzá,várom a válaszaitokat. ^^ Még lenne egy.Melyik szereplő életéről szeretnétek megtudni többet?Vagy egyáltalán van ilyen?Kirakom szavazásba.Ami azt illeti nem fogok sűrűn kirakni dolgokat,legalábbis megpróbálom,csak már két napja nagyon rosszul vagyok.Két napja folyamatosan talpon vagyok,nem eszek semmit,nem merek aludni és nem is tudok,mert percenként az ágy melletti tálért hajolgatok.Egyszóval a hányinger kerülget egyfolytában. -.- Már mindent megpróbáltam,ecetes cukrot vettem be-szörnyű volt,azt hittem,hogy meghalok-felhajtottam egy liter citromlevet is,attól meg szétrobbant a szám.....Na jó,nem akarlak itt untatni titeket a gondjaimmal,csak tudtotokra akartam hozni,hogy nem hiába hanyagollak mostanában titeket. :( Remélem mi hamarabb ki tudom majd rakni a 14.-et.Halii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése