2014. szeptember 8., hétfő

Game ^^

Sziiasztok!
Játszottatok már a Bleach anime Bleach Online Open Beta nevezetű - mint a nevében is látható - online játékkal? Én most találtam nem régen rá és meg kell hogy mondjam, hogy nagyon tetszik. A grafikája elég jó, a harcok is jól meg vannak csinálva. Én mindenkinek ajánlom. *-* Írjak róla kritikát?Vagy vidit? :O Nem tudom,hogy mit szóltok. Igazából egy két hete egyáltalán nem tudom, hogy mi van veletek. :/ Na nem baj, én nem adom fel, remélem lesztek még aktívabbak is. ^^ Én nagyon beszélgetős kedvemben vagyok, csak nem tudok kivel beszélgetni. :P Ki várja a 15.fejezetet? Ki szeretné, hogy legyen témás nap? A mostani kérdésemre és az előbb felsoroltakra várnám még a válaszaitokat. Hogy megy a suli?Nehéz visszaállni ugye? xD Én konkrétan lekéstem az évnyitómat... :'D
Na jól van,inkább nem is mondok semmit... Halii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése