2014. november 16., vasárnap

A Dream Comes True 8.

Sziasztok!
Egy kis késéssel, de megérkeztem a következő résszel is. Rémes nagynéni? Jó olvasást! ^^


Isac szemszöge:
- Megnyugodtál? – kérdezte a mellettem sétáló Danu.
- Eddig is nyugodt voltam. – mondtam és felé fordultam.
- Ez nemi igaz. Tudom, hogy azért nem akartad neki elmondani, hogy ki vagy, mert féltél, hogy akkor majd máshogy viselkedik. Mondjuk az az álruhának nevezett napszemüveg és kapucni, az nagyon szánalmas volt. Nem tudom, hogy hogy nem vette észre előbb. Már bocsi. – mondta nevetve.
- Jól van Danu, ha így folytatod véged lesz.
- Nem mondtam semmit. – kis idő múlva megérkeztünk a házunkhoz.
- Mit mondjunk Anna nénikémnek? – kérdeztem Danutól.
- Mert miben fogadunk, hogy abban a pillanatban, amelyikben belépünk az ajtón le fog támadni, hogy hol voltunk.
- Nem fogadunk, mert szerintem is ez lesz. – mondta nevetve. Beléptünk az ajtón és a nénikém történetre éhes csillogó szemei fogadtak bennünket.
- Hát ti meg hol voltatok? Már azt hittem, hogy hagyom a rendőrséget. Se szó, se beszéd nélkül eltűntetek. Csináltam egy kis süteményt, kóstoljátok meg és közben mesélhettek.
- Na ettől féltem. – mondtam és sóhajtottam egyet.
- Mondtál valamit kincsem? – kérdezte nagyra nyitott szemekkel.
- Én? Nem dehogy, csak már nagyon kíváncsi vagyok a sütidre.
- Akkor mindjárt kiveszem a sütőből és megkóstolhatjátok.
- Nem muszáj sietned vele. A jó süteményhez idő kell. Te szoktad mindig ezt mondani. – mondtam igyekezve meggyőzni.
- Igen igazad van. Látom figyelsz. Jaj még most sem hiszem el, hogy itt vagytok. én kicsi drágaságaim. – mondta és mind a kettőnket odahúzta magához, majdnem megfojtott.
- Alig látlak titeket egy évben, most annyi időt kell együtt töltenünk, amennyit csak tudunk. – mondta és közben elengedett minket, miután mi a torkunkat fogtuk, hogy még nem fulladtunk meg.
- Szóval meséljetek most csak, hogy hol jártatok? – bámult ránk nagy szemekkel és majdnem az arcunkban volt. Mi pedig a kanapéhoz simultunk Danuval.
- Ne merjetek füllenteni, mert úgy is rájövök és egy hétig csakis az én főztömet fogjátok enni. – mondta egy ijesztő vigyorral az arcán. Erre mind a kettőnknek eltorzult az arca.
- Most mit tegyünk? Ha nem mondjuk meg az igazat, az egyenlő az ételmérgezéssel és a halállal. Tudod, hogy mi történt, amikor utoljára ettünk abból, amit ő készített. - mondtam teljesen komoly arccal.
- Szóval? – kérdezte Anna nénikém türelmetlenül.
- Rendben. – mondtuk egyszerre Danuval.
- Az úgy volt, hogy…- kezdett bele Danu.
- … hogy Lillával találkoztatok ugye? – kérdezte tőlünk a nénikém.
- Ezt meg honnan tudod? Honnan tudsz róla egyáltalán? rohantam le a kérdéseimmel.
- Én mindent tudok mindig. – mondta önelégült arccal.
- De…- ekkor belépett a szobába a nagybácsikám is.
- Ne képzelj el sok mindent, csak arról van szó, hogy mielőtt elmentetek, kint hagytad az asztalon egy pillanatra a telefonodat, és a kotnyeles nénikéd meg belenézett az üzeneteidbe. – mondta rosszallóan nézve a nénikémre.
- Szóval ezért tudtad. – mondtam nénikémnek.
- Na de Elias! Miért mondtad el? – mondta a nénikém a bácsikámnak és egy megjátszott sértődést adott elő nekünk és elvonult a konyhába.
- Három…kettő…egy. – számolt vissza a bácsikám és ekkor kirohant a konyhából a nénikém.
- Szóval mi volt a kislánnyal? Ki ő? – kérdezte csillogó szemekkel tőlem.
- Semmi. Veled innentől kezdve nem beszélek. Mi az, hogy nem tudod, hogy más személyes cuccaiba ne szólj bele? Mostantól egy süteményedet sem tolom le a torkomon.
- Szóval…ez…azt jelenti... hogy a süteményeim rosszak? – ettől teljesen kiakadt.
-Isac… - szólt rám a bácsikám.
- Jól van, jól van már. Nem ezt mondtam, csak nagyon felidegesedtem, A te sütijeid a legjobbak. Nagyon szeretem őket.
- Nem igaz, ez csak azért mondod, hogy megvigasztalj. Tudom. – mondta a nénikém szipogva.
- Nem, tényleg így van. Nyugodj meg. Látod? – szemléltetésképpen megettem a most elkészült süteményéből. Egész este tömhettem magamba a sütijeit, annyira felbuzdult az előbbieken. Az éjszaka közepén arra ébredtem, hogy a hasam görcsben áll és mindjárt meghalok. Igen ez az Anna által készült sütik hatása. Másnap reggel amikor felkeltem, azt kívántam, hogy bárcsak fel sem keltem volna. Nagy nehezen lesétáltam az emeletről a lépcsőn és szemben találtam magam az ajtón beérkező nénikémmel és Lillával. Éppen beszélgettek.
- Szóval, igen anyukád a legjobb barátnőm. Egy közös projektünk alkalmával ismerkedtünk meg. Mindig mondta, hogy majd egyszer téged is bemutat nekem,de a mai napig nem volt egyikőnknek sem találkozni, csak telefonon beszélgetünk. Csak nagyon kicsi korodban láttalak. Talán úgy 5 éves lehettél, nem csodálkozom, ha nem ismersz meg. Azért hoztalak el, mert édesanyád hívott telefonon, hogy a főnöke nem engedi el a szüleidet, mert megtetszettek az ötletei az egyik vevőnek és meg kell beszéljék a részleteket, úgyhogy egy ideig még távol lesznek. Anyukádat nagyon furdalja a lelkiismeret, hogy egyedül kell, hogy hagyjanak a házban, ezért megkért, hogy hozzalak el magamhoz és addig vigyázzak rád. Ezt már nagyon sok időnek találja.
- Hát eddig is nagyon jól megvoltam otthon egyedül, de ha anyu ezt gondolja, akkor rendben van. Köszönöm szépen.
- Jajj te lány, mekkorát nőttél és nagyon, de nagyon csinos lettél.
- Köszönöm szépen. – mondta nevetve Lilla.
- Képzeld el, hogy most itt van nálam az unokaöcsém és a fogadott unokaöcsém is, az igazinak a barátja. Érezd csak magadat otthon, a cuccaidért majd később kirohanok a kocsihoz. Gyere ülj le az asztalhoz. - invitálta beljebb nénikém. Előre néztek és megláttak.
Lilla szemszöge:
- Ó hát itt vagy Isac? – kérdezte egy mosoly kíséretében Anna. Megkért, hogy tegezzem.
- Isac? – mondtam kikerekedett szemekkel.
- Lilla. – mondta ő is a nevemet és nevetve beletúrt a hajába.
- Ti ismeritek egymást? – tette fel a várt kérdést nénikém.
- Igen, tegnap is találkoztunk. – mondtam.
- Találkoztatok? Isac. Szóval te a legjobb barátnőm lányát nézted ki magadnak? Róla beszéltetek este Danuval titokban a szobában? – nézett Isacra rosszallóan Anna.
- Nénikém! – nézett Annára Isac.
- Hehe- nevettem el magam a kínos helyzetben.
- Jól van, jól van. A nevem csönd. Gyere kicsim, hivatalosan is üdvözöllek az új ideiglenes otthonodban. – mondta Anna és erősen magához húzott és megölelt. Csak öt perc múlva jutottam újra levegőhöz.
- Üdvözlésképpen egy kis sütivel megkínálhatlak? – kérdezte mosollyal az arcán.
- Nem, köszönöm.
- Vegyél nyugodtan.
- Nem, tényleg köszönöm.
- Senki sem akar enni a süteményeimből… - mondta és a hangja kezdett megváltozni.
- Rendben, mégis kérek szépen. – mondtam és erre visszatért az arcára a mosoly.
- Tessék, válaszd azt , amelyiket csak akarod.
- Nagyon finom. – mondtam és sikerült lenyelnem a süteményt.
- Isac? Te nem eszel meg egyet? – kérdezte Anna az ő arcába is már majdnem belenyomva a süteményes tányért. Isacot Fifty mentette meg, ugyanis eszeveszett sebességgel rohant le a lépcsőn és a kis göndör szőrű kutyus a lábam alatt fékezett le.
- Látom, hogy már Fiftyvel is megismerkedtél. – mondta nevetve Anna. Mind a hárman leültünk egy egy fotelbe és beszélgetni kezdtünk. Fifty követett, nekem ugrott és össze-vissza nyalta az arcomat. Isac ezt a jelenetet pedig nevetve figyelte a szemben lévő fotelből.

- Amikor ezt megláttam, rögtön neki dobtam egy párnát. Anna is kapott az alkalmon és beszállt. Danu is később lejött és ő sem hagyta ki. Egy nagy párnacsata kezdődött az érkezésem napján. Megismerkedtem Eliassal is, nagyon kedves emberek voltak, hamar megtaláltam a családdal a közös hangot.
- Drágáim, mi most lefekszünk. De előtte még ki kell, hogy jelöljük a szobádat. Jaj…a vendég szobát elfoglalták a fiúk. Hol aludjál most akkor? – kérdezte aggódva Anna.
- A fiúkkal nem merlek egy szobába rakni, mert kitudja, hogy mi történne… - nézett a fiúkra.
- Ne törd ezen a fejed Anna, én megleszek a fiúkkal is.
- Biztos kicsim? Kitalálok valamit, ha…
- Nem, tényleg, jó lesz ez így. – mondtam mosolyogva.
- Rendben. Beteszünk egy matracot és majd azon alszik Isac meg Danu és te meg majd az ágyon.
- Köszönöm szépen.
- Jaj dehogy. Még én kérek elnézést, hogy ilyen módon oldjuk meg a dolgot. Jó éjszakát kincseim. – mondta és mindegyikőnket szorosan magához ölelte.
Hogy lesz azután?

Puszil: Lilu-chan =^-^=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése