2014. július 13., vasárnap

13.fejezet ELŐZETES

Sziasztok!
Gondoltam adok egy kis életjelet magamról.Itt vagyok Pécsen.Sajnos alig van időm írni,mert minden nap valamilyen program.Mondjuk ha már itt vagyok,legalább megnézem a várost.Tegnap éppen az városban sétálgattam,amikor rábukkantam egy kajáldára.És olyan finomat ettem.Néztem az étlapot és ott volt hogy Dürüm.Mondom vajon mi lehet ez?Hát megkóstolom.Van életbiztosításom szóval ha bármi történik nincs gond xD.Na mindegy szóval kihozták és olyan volt,mint a Gyros,csak csirkével.Gondoltam ezt nekem találták ki.Ugyanis eddig nem nagyon ettem Gyrost mert nem nagyon eszek se sertést se bárányt.Olyan fincsiii volt. *-* Azt hiszem amíg itt vagyok törzsvendég leszek eben a kajáldában.Jól fognak majd rajtam keresni. :D Aztán amikor jól lakottan kijöttem egy 8 méteres lóval találom szembe magam.Persze mi az ami elsőre az eszembe jut?Hogy tudok felmászni rá?Vajon a lábáról vagy a farkáról lesz könnyebb?Nem,nincsen semmi gond a fejemmel.Legalábbis az orvos eddig nem mondott semmit.Na jól van ennyit Pécsről és rólam. xd A fejezet még nincs kész,de addig is hogy ne unatkozzatok,hozok belőle egy kis ízelítőt.^^Remélem tetszeni fog.

"-Abban a pillanatban érkezett meg egy lány egy törölközőben.Amikor meglátott nekem rontott és elkezdett ordítozni velem.
-Te perverz disznó!Mégis hogy mered?Takarodj el de gyorsan amíg fel nem húzom magam teljesen!Szállj le Kaoriról!-mondta és lekevert nekem egyet.

-V-vegyem fel a karomba?-éreztem,hogy az arcom kezd színt váltani.

-Adok egy nagy cuppanós puszit jó?Annyira,de annyira szeretlek.

-Cupp....
-M-m-most mit csináljak,mit csináljak?Te jó ég!Ez így nem lesz jó!
Az erdőben....kettesben....Kaori fehérneműben....a karomban.....átkarolja a nyakam.....és megpuszilt.

-Annyira szép.A csokoládé színű haja a tenger kékes zöldes árnyalata cikázik a szemeiben és az ajkai....."

Na hát ez igazán rövid,de azt hiszem sokat mondó előzetes volt.Várjátok már a 13.fejezetet?Reménykedem,hogy nemsokára az egészet kitudom majd rakni.Ha Pécs felé jártok ti is kóstoljátok meg a Dürümöt.Majd mondjátok meg,hogy hogy ízlett.Nyamiiii *----* Azt hiszem ennyi voltam.
Pussz ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése