2014. december 22., hétfő

December 12. + 13. - Ajándék - A Dream Comes True 11.

Sziasztok! Bocsánat, hogy az előzőben sem volt és most ebben sem lesz kép, de semmi jót nem találok, ami ide illene :/ Azért jó olvasást! :)

- Reggel arra ébredtem, hogy egy lány néz engem 5 centiméterrel az arcomtól.
- Mi a… - ugrottam fel.
- Hát te meg ki vagy? Hogy kerülsz Isac házába? Hogy merészeled?! – bombázott folyamatosan a kérdéseivel.
- Öhm… megbocsáss, de most éppen a szobánkban vagy. Inkább te mit keresel itt? – kérdeztem a lány felé fordulva. Itt van a szobánkban és még ő kérdezősködik és von engem kérdőre? Ő az a tegnapi lány, akiről Isac is mesélt. A szóváltásunkra Danu is felébredt és kikerekedtek a szemei.
- Hát te meg megint mit keresel a szobánkban? – vonta ő is kérdőre.
- Csak a drágámhoz jöttem és hogy szemügyre vegyem ezt a kis fruskát, aki az én egyetlenemmel lóg. – ekkor végigmért.
- Fejezd be az áskálódást és menj innen. Egyáltalán Anna nénikém hogy engedett be téged ide? Menj el, mielőtt még Isac is felébred, ő nem lesz ilyen kedves veled, hidd el. – nem is kellett Danunak kétszer mondania, abban a percben Isac megfordult és felénk nézett.
- Julie? Mi a… - ugyanaz volt a reakciónk.
- Hát felébredtél drágám? Kérsz egy jó reggelt puszit? – mondta mosolyogva és odafutott Isachoz.
- Mi?! Azt próbáld meg és garantálom, hogy… - mondta és közben próbálta eltolni magától a felé közeledő Juliet.
- Na jól van Julie, gyerünk menj szépen ki. – kezelte a helyzetet Danu és kitolta az ajtón. A tegnapi módszert alkalmazta.
- Danu, ez így nem lesz jó, el fogja árasztani a házunkat. – mondta Isac miközben a fejét fogta.
- Igen, igazad van. Inkább fordítva csináljuk. Őt zárjuk be ide, mi meg kimegyünk. – nevetett gonoszul Danu.
- Még te vagy a kedvesebb? – néztem Danura. Gyorsan felvettem egy pulcsit, mert ezután Isac megfogta szorosan a csuklóm és megállt az ajtó előtt. Danu egy gyors mozdulattal kinyitottam az ajtót Juliet behúzta a szobába, mi meg gyorsan kiszaladtunk és visszacsuktuk az ajtót.
- Ez nem bűncselekmény? – kérdeztem a srácokat.
- Nem, dehogy. Ezt úgy hívják, hogy önvédelem. – mondták egyszerre a kérdésemre válaszolva.
- Hát ti tudjátok. – mondtam nevetve és leszaladtam a fiúkkal együtt a lépcsőn.
- Anna nénikém! Mégis hogy tudott bejutni a házba Julie?! – tette fel egyből a kérdést Isac.
- Neked is jó reggelt Isac! – mondta mosolyogva a kérdésre nem is figyelve Anna.
- Szóval? A te közbenjárásoddal talán?
- Megígérte, hogy nem fog zaklatni és olyan szépen kérte. Tehetek én róla?
- Igen, igenis tehetsz róla. Nem szabad neki hinni.
- Annyira nem is szörnyű. Mit tehetne, ami olyan rossz ez a kislány? – kérdezte Anna.
- Te azt el sem tudod képzelni, hogy mikre képes. – mondta fogta a fejét és közben gesztikulált.
- Nekem most mennem kell. – mondtam, belebújtam a teniszcipőmbe és kimentem az ajtón.
- Lilla meg hova megy? – kérdezte Anna a fiúkhoz fordulva.
- Elképzelésem sincs. - mondta Isac és az ajtót bámulta. Utánam akart volna indulni, amikor Julie dörömbölni kezdett az ajtón.
- Engedjetek ki! Nem tarthattok itt mindörökké. Isac, ments ki innen. Danu bezárt. – kiáltotta a hálószobából. Isac felkelt a székről és felment a lépcsőn. Kinyitotta az ajtót amin keresztül kiugrott Julie.
- Tudtam, hogy te ki fogsz szabadítani. – mondta a lány és Isac nyakába ugrott. Isac megfogta a kezét a lánynak és levonszolta a lépcsőn.
- Menj haza Juliet! A szüleid már biztosan keresnek valahol.
- Nem, tudják, hogy az életem minden percét veled töltöm. – mondta ujjongva. Danu odament hozzájuk és szépen kitessékelte a bejárati ajtón Juliet.
- Hah… Köszönöm Danu, nem tudom, hogy mit csinálnék nélküled.
- Hát én se. –mondta nevetve Danu. Én eközben a családi házunkhoz közeli régi épületnél várakoztam egy korlátnak támaszkodva. Egy kis idő múlva megelégeltem a várakozást és a pulcsimat a korlátra dobtam. Egy fekete bő melegítő és egy fehér topp volt rajtam. Annak ellenére, hogy már javában tél volt, az idő egyáltalán nem ezt mutatta. Nyári időhöz hasonló volt. A téli szünet és az őszi szünet között nagyon kevés volt a tanítási időszak, úgyhogy gyorsan túl lehetett élni. Elkezdtem egy dalt dúdolni. Csináltam pár kézen állást, meg pár extrább mozdulatot és elkezdtem táncolni.
- Látom, hogy te nem tétlenkedsz. Azért ennyire ne stresszelj rá! Sokkal lazább mozdulatokat csinálj és a tánc is élvezhetőbbé fog válni.
- Cameron! Mióta vagy itt? Észre se vettelek.
- Nah, köszönöm szépen. Szóval ennyire átlátszó vagyok?! – mondta nevetve.
- Nem, tudod, hogy nem így értettem. Csak annyira csöndben tudsz maradni, hogy sosem veszem észre, ha a hátam mögé lopózol.
- Szóval átgondoltad már? Eljössz velem a barátom munkahelyére?
- Hát még nem tudom. Gondolkozom még rajta.
- Figyelj, már nincs több idő. Egyetlen egy ember kell még a csapatba, hogy jó legyen a formációjuk, de sokan szeretnének bekerülni egy énekes háttértáncosának a helyére. Szerencs, hogy szólt nekem és meg egyből tudtam, hogy neked kell ez a hely.
- De nem vagyok még felkészülve.
- Dehogynem. Néztelek sokszor, amikor táncoltál, biztos, hogy menni fog. Nem láttam még hozzád hasonló tehetséget.
. Köszi, akkor indulás Finnországba.
- Ez a beszéd. – mondta Cameron és a levegőben összepacsiztunk.
- Viszont akkor nekem mennem kell, hogy összepakoljak és elköszönjek mindenkitől.
- Rendben, holnap reggel tízkor találkozunk a repülőtéren. – mondta és megölelt.
- Szia! – gyorsan hazafutottam. Levettem a cipőimet és a konyhába rohantam, ahol Anna már várt rám.
- Valamit el kell mondanom Anna. Holnap elutazom Finnországba, egy barátom munkahelyén kaptam egy próbaidős állást. Anyuval ezt már megbeszéltem, mielőtt elment volna. Komolyabban szeretnék foglalkozni a tánccal.
- Te táncolsz? Nem is mondtad drágám. Hát ez csodálatos. Majd mutass nekem valamit. – mosolygott Anna. Megkönnyebbültem, azt hittem, hogy nem fog ilyen simán menni.
- Tudod, hogyha megbeszélted édesanyáddal, akkor én nem szólok bele, de azért hívd fel, még mielőtt elindulsz. Isac is holnap indul vissza Finnországba.
- Tényleg? Beszélek vele. Elővettem a telefonom és tárcsáztam anyu számát. Viszonylag gyorsan felvette. Megbeszéltem vele és ő azt mondta, hogy a legjobbat akarja nekem, tehát menjek el, próbáljak ki magam, csak a hasznomra válhat, de mindennap hívjam fel őt. Most már, hogy tudja nincs velem ott Anna, sokkal jobban aggódik. Felmentem a lépcsőn és benyitottam a hálóba. Isac a matracomon ült és magában beszélt.
- Nem, ez így nem jó, nagyon nyálas. Lilla, szeretnék veled valamiről beszélni.
- Igen? MI lenne az? Ami azt illeti, én is szeretnék. – mondtam és elindultam felé. Ő felkapta a fejét és rám nézett.
- Mindent hallottál? – kérdezte és közben a haját birizgálta. Ideges volt.
- Holnap elutazom Finnországba. – hadartam el gyorsan.
- Hogy mi?!
- Kaptam ott egy próbaidős állást és tapasztalatnak nagyon jó lesz.
- Mégis milyen állást?
- Az titok. – mondtam nevetve.
- Én is holnap utazom vissza, de azt hittem, hogy itt kell, hogy hagyjalak. Mikor mész?
- Reggel tízkor indul a gépem.
- Nekem csak délután négykor.
- De akkor majd biztos ott is összefutunk. Én most megyek és összepakolok.
- Rendben. Segítsek valamiben?- kérdezte rám nézve Isac.
- Nem köszi, megoldom egyedül is. Nem vagyok kisgyerek.
- Igen, persze, hogy nem vagy. – mondta egy erőltetett nevetés kíséretében.

- Akkor mentem. – mondtam és gyorsan megöleltem és kimentem a szobából. Holnaptól már az életemben egy új fejezet kezdődik.

xo Lilu xo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése