2014. július 4., péntek

2.Gomen

Annyira utálom magam,hogy már másodszorra kell a bocsánatot kérnem tőletek. :(De most is meg kell tennem.Azért nem tudtam kirakni az újabb fejezetet,mert most éppen Ausztriában vagyok és egyszerűen nem működik az internet.Mindent megtettem annak érdekében hogy legalább fogja a gép de a tulajdonos sem tudott vele semmit sem kezdeni :/ Mára tudtam legalább csatlakozni a hálózatra és ezt megírni de így is fél percenként szakadozik.Bocsánat és igyekszem megtenni mindent.Mondjuk már nem sokáig leszek itt.Remélem azért tetszett a 11.fejezet és beéritek addig azzal,amíg haza nem utazom.Ha gondoljátok majd csinálhatok egy bejegyzést arról hogy miket csináltam itt és mit láttam.(Persze fotókkal megtűzdelve)De persze ezt csak akkor ha szeretnétek.Nem akarok senkit sem untatni az unalmas életemmel. xD Komolyan ha nem tetszik az ötlet akkor légyszi mondjátok meg őszintén.Várom a komijaitokat. :D
Na sziasztok és tényleg még egyszer bocsánat majd már huszadjára is de leordítom a tulajdonos fejét. :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése